Selasa, 16 November 2010

Si gadis penyibuk!

Pada suatu hari rumah aku didatangi seorang gadis kecil pakai sweater
berbulu beruang. aku tanya name ape?
dia jawab " Britney Bukhari"
Aku okey lagi. tapi dalam hati aku cuak jugak,
yelah apesal nama abah dia sama dengan nama abah aku!
marah la aku. si britney ni, cari daddy nya.
menurut hikayat dirinya, dia ni dulu dilahirkan tanpa parent
isk! kesian. tapi mulut dia macam haram!
mencarut dekat adikku airis.
dia dengki adik aku tu rapat dengan abah aku.
dengan muka tak malunya dia kata " maybe your dad is mine too.
because we had a same father's name. don't u realise that?"
aku angkat kening dan jawab " no!".

pheww... aku mula risau. aku taknak ada orang lain dalam keluarga aku.
lagipun aku tak willing ada kakak macam dia.
dia seperti berniat jahat.
pada abah, hati2 lah dengan Britney daughter of Tiffany. hah! so funny!
okey, got to go, adik dah mintak susu.
salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan