Jumaat, 22 Oktober 2010

Aku sayang Abah,mama dan mummy.

Semua orang sayang parent diorang. macam tu juga dengan aku.
Bagi aku, mereka adalah segalanya.
aku beruntung mempunyai mummy yang cun tahap ratu,
mama yang comel macam aku dan abah yang
kadang-kadang je nampak hensem.
Beruntungkan aku?
Sebabkan merekalah aku dilahirkan comel.
Mesti adikku Airis pun comel bila dia lahir nanti.
kan? Abang aku pun hensem (tak mahu puji depan dia.)
Abang aku tu selalu dengki dekat aku.
Ada ke patut dia panggil aku dengan gelaran
"Tonyot."?  Apa itu?
Abang aku selalu ejek aku
 abang: Woi tonyot, kau punya burung kecik macam kuman.
            burung abang besar dan mantap.
aku : ada ery kesah ka burung abang besar? nanti
        ery suruh abah beli burung besar untuk ery.

kemudian abangku ketawa. kenapa? salah ke aku cakap?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan