Jumaat, 22 Oktober 2010

Tak tahu malu punya Akop!

Petang tadi ada satu insiden kurang ajar berlaku.
Laporan dinyatakan oleh aku yang bernama Rafael.
Tadi semasa aku mengintai sang gadisku yang cumel,
aku didatangi oleh seorang kanak-kanak lelaki
iaitu anak orang gajiku. namanya Nicko.
Nicko katakan padaku,
Nicko : Woi Ery, mummy kau kena 'makan' dengan jacob.
aku : Hah? dia lapar sangat ke? kenapa makan mummy aku?
nicko: Ini bukan makan bagi kenyang. Tapi makan bagi pleasure.

Aku yang comel ini terdiam. Tiba-tiba teringat
pada insiden malam aku bersama abah.
Aku ada tanya pada abah, macam mana aku boleh wujud?
Apa abah dan mama/mummy buat?
Macam mana adik aku boleh ada dalam perut mama/mummy.
Abah jawap ia berkaitan dengan seks.
Apa itu seks?
Seks adalah suatu perbuatan body to body antara man n woman.
(ada paham murid2)
Bila terfikirkannya aku pun....

aku: Oh Shit!!! Nicko, jom balik!!!
nicko: kenapa?
aku : Aku taknak akop cucuk adik aku kt dalam perut tu dengan penis dia!!!

dirumah...

mummy : Abang, tolong mummy!!!!
aku : Baik mummy! (aku anak yang baik bukan?)

Aku ambil penyapu dan....

Akop: aduhhh.... sakitnya....
mummy : padan muka kau!

mummy terus tendang akop dan terus dukung aku keluar dari rumah.
Aku menarik nafas lega. Adikku Airis selamat dari sebarang tusukan.
Bagi aku, cukuplah abah aku je yang cucuk mummy. hehe.

nota: aku masih kecil tapi mahu berlagak dewasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan